Шановні покупці! В нашому інтернет магазині, на сайті представлений не весь асортимент запасних частин до китайських тракторів (Jinma, Dongfeng, Xingtai, DW, Europard-Foton), які є в наявності. Якщо Ви не можете знайти на сайті ту модель, яка Вас цікавить, телефонуйте нашим менеджерам за телефоном 0991777834; 0673229779. Тут Вам нададуть повну і вичерпну інформацію яка Вас цікавить.
Підприємство «Агро центр» пропонує - Балка (вісь) для причепа посилена ТМ Бут, а також широкий вибір запасних частин до китайських тракторів, мотоблоків та навісного обладнання.
Висококваліфікований, досвідчений персонал відділу продажів, який допоможе Вам визначитися з вибором китайськ..
Підприємство «Агро центр» пропонує - Візок (1000х1250) невідкіній під Ж/К (б/к), а також широкий вибір запасних частин до китайських тракторів, мотоблоків та навісного обладнання.
Висококваліфікований, досвідчений персонал відділу продажів, який допоможе Вам визначитися з вибором китайс..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції ..
Двохосний легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в ко..
Лафет А9-4823 SWISS-S розроблялася для перевезення джипа чи буса вагою до 2500 кг. Платформа лавети виконана з сталевого перфорованого листа і має "ламаний" профіль. Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату. Дишло причепа V-подібне, з підйомним опорним к..
Лафет A9-5523 ??SWISS PLUS була розроблена для перевезення джипа або буса вагою до 2700 кг. Платформа лавети виконана з алюмінієвого перфорованого листа і має "ламаний" профіль. Внутрішня частина зашита алюмінієм. Причіп обладнаний каркасом з металу і алюмінію для полегшення конструкції. На лавет..
PRAGMATEC A9-6024 BRIDGE - це тривісний причіп-лафет з поворотною віссю. Довжина вантажної платформи у 6 м дозволяє перевозити як легковий автомобіль, так і бус або вантажівку. Рама причепа виконана зі сталі. Всі металеві частини причепа захищені від корозії гарячим цинкуванням. Ходова частина ск..
Лафет А6-4321 SWISS розроблена для перевезення джипа чи буса вагою до 1950 кг. Платформа лавети виконана з якісної оцинкованої сталі. Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату і стояночним гальмом. Гальмівна система включає автомат заднього ходу, який зап..
Ходова частина складається з трьох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату і стояночним гальмом. Гальмівна система включає автомат заднього ходу, який запобігає блокуванню коліс при рухові назад. Дишло причепа регульоване по висоті, з підйомним опорним колесом. Опорні пристрої доповнено..
Лавета А9-6218 TRUCK PLUS призначена для перевезення дорожньої і будівельної техніки вагою до 4000 кг. Ходова частина складається з трьох торсіонних осей з інерційними гальмами накату. Дишло лавети V-подібне, з опорним колесом навантаженням 500 кг. На розбірний каркас натягнутий тент з переднім і..
Лафет A3-3717 TRUCK призначена для перевезення легкового автомобіля чи іншого транспортного засобу вагою до 1050 кг. Платформа лавети пряма, з водостійкої ламінованої фанери, посиленої перфорованими оцинкованими сталевими листами. Причіп обладнано сталевим каркасом, на який натягується тент з ПВХ..
Лафет A5-4018 TRUCK призначена для перевезення легкового автомобіля чи іншого транспортного засобу вагою до 1600 кг. Платформа лавети пряма, з ламінованої вологостійкої фанери. Рама сталева, оцинкована, з огородженням-бар'єркою спереду і з боків. Ходова частина складається з двох торсіонних осей ..
Лафет A6-5019 TRUCK розроблена для перевезення джипа чи буса вагою до 2500 кг. Платформа лавети виконана з ламінованої вологостійкої фанери. Причіп обладнано сталевим каркасом, на який натягнуто тент з ПВХ.
Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату і ..
Лафет A7-6521 SWISS PLUS розроблялася для перевезення спортивного легкового автомобіля чи іншого транспортного засобу вагою до 2000 кг. Платформа лавети виконана з сталевого перфорованого листа і має "ламаний" профіль. Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом н..
Лафет A8-4522 Europack призначена для перевезення легкового автомобіля чи іншого транспортного засобу вагою до 2200 кг. Платформа лавети пряма, з ламінованої вологостійкої фанери. В області колії автомобіля фанера посилена накладками з оцинкованого перфорованого металевого листа. Ходова частина с..
Лафет A7-6521 SWISS PLUS розроблялася для перевезення спортивного легкового автомобіля чи іншого транспортного засобу вагою до 1700 кг. Платформа лавети перекидна, виконана з вологостійкої ламінованої фанери, посиленої сталевими перфорованими листами. Для полегшення завантаження транспортного зас..
Лафет A8-5020 TRUCK призначена для перевезення легкового автомобіля чи іншого транспортного засобу вагою до 2000 кг. Платформа лавети пряма, з водостійкої ламінованої фанери, посиленої перфорованими оцинкованими сталевими листами. Причіп обладнано сталевим каркасом, на який натягується тент з ПВХ..
Лафет A9-5521 TRUCK 3 розроблялася для перевезення джипа чи буса вагою до 2750 кг. Платформа лавети виконана з сталевого перфорованого листа та вологостійкої ламінованої фанери. Ходова частина складається з трьох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату, аварійним і стояночним гальмами. ..
Лафет A9-6021 TRUCK призначена для перевезення джипа чи буса вагою до 2900 кг. Платформа лавети виконана з сталевого перфорованого листа та вологостійкої ламінованої фанери. З обох боків платформ несе огородження-бар'єрку, що слугує для кріплення вантажу. Ходова частина складається з двох торсіон..
Лафет A9-8023 SWISS PLUS розроблялася для перевезення джипа чи буса вагою до 2750 кг. Платформа лавети виконана з сталевого перфорованого листа та вологостійкої ламінованої фанери і має "ламаний" профіль. Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату. Дишло п..
PRAGMATEC A9-8524 BRIDGE - це тривісний причіп-лафет з поворотною віссю. Довжина вантажної платформи у 8,5 м дозволяє перевозити як легковий автомобіль, так і бус або вантажівку. Рама причепа виконана зі сталі. Всі металеві частини причепа захищені від корозії гарячим цинкуванням. Ходова частина ..
Лафет А7-4221 SWISS розроблена для перевезення джипа чи буса вагою до 2150 кг. Платформа лавети виконана з якісної оцинкованої сталі. Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO з інерційним гальмом накату і стояночним гальмом. Гальмівна система включає автомат заднього ходу, який зап..
Лафет PRAGMATEC H0-5515 призначений для перевезення човна. Причіп обладнано двома повністю регульованими ложементами, регульованим носовим упором та 4-ма бічними підніжками. Для зручності завантаження човна на носовому упорі встановлена ручна лебідка, за допомогою якої одна людина легко помістить..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК 2515 MOTO 3 призначений для перевезення мотоцикла. Рама, дишло та інші металеві частини конструкції захищені від корозії за допомогою гарячого цинкування. Причіп обладнано опорнии стійками і трапом для завантаження та розвантаження техніки. Також на ПРАГМАТЕК 2515 MOTO 3..
Легковий причіп PRAGMATEC A0-3021 Europack призначений для перевезення двох квадроциклів. Транспортована техніка розміщується на просторій вантажній платформі з водостійкої бакелітової фанери. Для кріплення квадроциклів на платформі причіп обладнано відкидним огородженням-бар'єркою. Рама, дишло т..
Легковий причіп A0 2913 MOTO призначений для перевезення квадроцикла, снігохода, іншої легкої мототехніки. Рама, дишло та інші металеві частини конструкції захищені від корозії за допомогою гарячого цинкування. Причіп обладнано опорнии стійками і трапами для завантаження та розвантаження техніки...
Причіп призначено для перевезення двох коней. Рама сталева, оцинкована, борти з вологостійкої бакелітової фанери. Верх причепа тентований з прозорими вставками для огляду. Ходова частина складається з двох торсіонних осей AL-KO. Причіп обладнано переднім опорним колесом, а також гальмом накату. З..
Легковий причіп PRAGMATEC A0-3516 SNOW з трап-бортом призначений для перевезення квадроцикла, снігохода та іншої легкої мототехніки. Борти та днище вантажної платформи виконані з водостійкої бакелітової фанери. Завантаження і розвантаження квадроцикла забезпечується за допомогою заднього по..
Легковий причіп PRAGMATEC A0-3515 SNOW з трап-бортом призначений для перевезення снігохода, квадроцикла та іншої легкої мототехніки. Борти та днище вантажної платформи виконані з водостійкої бакелітової фанери. Завантаження і розвантаження квадроцикла забезпечується за допомогою заднього по..
Причіп для снігохода і квадроцикла ПРАГМАТЕК СКІФ V0-3515 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК СКІФ, обладнаних підйомною платформою. Задній борт причепа можна використовувати, як трап. Завдяки цьому, ПРАГМАТЕК СКІФ V0-3515 придатний для перевезення як стандартних вантажів, так і мототехніки ..
Легковий причіп Любарт 2113, оцинковані борти, ресора виділяється з лінійки установкою металевих бортів.Повністю оцинковані металеві деталі конструкції, днище з бакелітової фанери, імпортна ресорна вісь AL-KO, проводка виробництва Німеччини та світлотехніка з Польщі - все це гарантує тривалу безв..
Легковий причіп Любарт 2113, оцинковані борти, торсіон виділяється з лінійки установкою металевих бортів. Повністю оцинковані металеві деталі конструкції, днище з бакелітової фанери, проводка виробництва Німеччини та світлотехніка з Польщі - все це гарантує тривалу безвідмовну роботу вашого приче..
Конструкція і підбір комплектуючих для даного причепа здійснені таким чином, щоб протягом тривалого періоду експлуатації вам не доведеться витрачати свій час, зусилля і кошти на вирішення таких проблем як заміна чи ремонт бортів, підлоги чи ходової.
..
Причіп Любарт V0-2513 призначений для перевезення різноманітних вантажів, як в упаковці, так і сипучих.
ПОВНА МАСА
750 кг
ВАНТАЖНІСТЬ НОМІНАЛЬНА
550 кг
..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК НОВОТЕК 2512 полегшений належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК НОВОТЕК, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Всі металеві частини причепа оцинковані, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери. Всі борти виконані відкидними. Електр..
Дана модифікація причепа САРМАТ 2112 виділяється з лінійки установкою металевих бортів. У всьому решта він все той же надійний перевірений дорогами Україні САРМАТ. Повністю оцинковані металеві деталі конструкції, днище з бакелітової фанери, імпортна ресорна вісь AL-KO, проводка виробництва Німечч..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ V0-2112 - найменший і найдоступніший за ціною причіп модельної лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ. Однак "маленький" - не означає "слабенький". При виготовленні причепів моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ V0-2112 використовуються ті ж високоякісні матеріали та перевірені технології, щ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ V0-2112 - найменший і найдоступніший за ціною причіп модельної лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ. Однак "маленький" - не означає "слабенький". При виготовленні причепів моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ V0-2112 використовуються ті ж високоякісні матеріали та перевірені технології, щ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ V0-2112 - найменший і найдоступніший за ціною причіп модельної лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ. Однак "маленький" - не означає "слабенький". При виготовленні причепів моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ V0-2112 використовуються ті ж високоякісні матеріали та перевірені технології, щ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 MOTO 1 призначений для перевезення мотоцикла. Рама, дишло та інші металеві частини конструкції захищені від корозії за допомогою гарячого цинкування. Причіп обладнано опорнии стійками і трапом для завантаження та розвантаження техніки. Також на ПРАГМАТЕК САРМ..
Легковий причіп САРМАТ 2512 MOTO 2 призначений для перевезення мотоцикла. Рама, дишло та інші металеві частини конструкції захищені від корозії за допомогою гарячого цинкування. Причіп обладнано опорнии стійками і трапом для завантаження та розвантаження техніки. Також на САРМАТ 2512 MOTO 2 встан..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 МАКСІ належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців.
ФАКТИЧНА ПОВНА МАСА
100..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 МАКСІ належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в констр..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 МАКСІ належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуюч..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців.
ФАКТИЧНА ПОВНА МАСА
1000 кг
В..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції ..
Належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції причепа є запорукою надійності і трива..
Належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції причепа є запорукою надійності і трива..
Належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції причепа є запорукою надійності і трива..
Належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції причепа є запорукою надійності і трива..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців.
ФАКТИЧНА ПОВНА МАСА
1800 кг
..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Дана модифікація оснащена ресорною підвіскою та бортами з металічною бар'єркою. Надійна і витривала ресорна підвіска адаптована до нашим дорожніх у..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструкції ..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2512 належить до сімейства причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ, що зарекомендувало себе з найкращого боку в очах покупців. Гаряче цинкування металевих частин, борти і дно причепа з вологостійкої бакелітової фанери, використання якісних імпортних комплектуючих в конструк..
Легковий причіп ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515 MOTO 3 призначений для перевезення мотоцикла. Рама, дишло та інші металеві частини конструкції захищені від корозії за допомогою гарячого цинкування. Причіп обладнано опорнии стійками і трапом для завантаження та розвантаження техніки. Також на ПРАГМАТЕК САРМ..
Легковий причіп PRAGMATEC САРМАТ 2515 QUADRO призначений для перевезення квадроцикла, снігохода, іншої легкої мототехніки. Рама, дишло та інші металеві частини конструкції захищені від корозії за допомогою гарячого цинкування. Причіп обладнано опорнии стійками і трапами для завантаження та розван..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515 МАКСІ, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанер..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515 МАКСІ, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції.
ФАКТИЧНА ПОВНА МАСА
980 кг
..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515 МАКСІ, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанер..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанери. Так..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанери. Так..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанери. Так..
Відмінною рисою ТА-НО САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанери. Також П..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанери. Так..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фа..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Можлива установка заїзних трапів для перевезення к..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Борти з бар`єркою, яка полегшує кріплення вантажів..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Борти з бар`єркою, яка полегшує кріплення вант..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Можлива установка заїзних трапів для перевезення квадроц..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Можлива установка заїзних трапів для перевезення квадроц..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Можлива установка заїзних трапів для перевезення к..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515-2 є двоосним варіантом моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515. Також, як і всі причепи лінійки ПРАГМАТЕК САРМАТ, має повністю оцинковану раму та металеві частини, борти з вологостійкої ФСФ-фанери, світлотехніку польського виробництва. Можлива установка заїзних трапів для перевезення к..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 МАКСІ належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водостійкої фанери, елементи ходової та світлотехніку ..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 МАКСІ, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанер..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водостійкої фанери, елементи ходової та світлотехніку виробн..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи та наявністю бар'єрки, яка полегшує кріплення вантажу. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водост..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи та наявністю бар'єрки, яка полегшує кріплення вантажу. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водост..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водостійкої фанери, елементи ходової та світлотехніку ви..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водостійкої фанери, елементи ходової та світлотехніку виробн..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водостійкої фанери, елементи ходової та світлотехніку виробн..
ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015 належить до модельного ряду легкових причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ. Причіп відрізняється збільшеними розмірами вантажної платформи. Як і всі інші моделі ПРАГМАТЕК САРМАТ, має оцинковану раму, борти та дно з бакелітової водостійкої фанери, елементи ходової та світлотехні..
Двоосний легковий причіп на ресорній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери. Якісна світлотехніка, імпортна фурнітура і тягово-зчіпні пристрої служать гаранті..
Двоосний легковий причіп на ресорній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Борти з бар'єркою дозволяють брати габаритні вантажі і надійно їх закріпляти. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери. Які..
Двоосний легковий причіп на ресорній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Борти з бар'єркою дозволяють брати габаритні вантажі і надійно їх закріпляти. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери...
Двоосний легковий причіп на ресорній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери. Якісна світлотехніка, імпортна фурнітура і тягово-зчіпні пристрої служать гаранті..
Двоосний легковий причіп на торсіонній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери. Якісна світлотехніка, імпортна фурнітура і тягово-зчіпні пристрої служать гаран..
Двоосний легковий причіп на торсіонній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери. Якісна світлотехніка, імпортна фурнітура і тягово-зчіпні пристрої служать г..
Двоосний легковий причіп на торсіонній підвісці ПРАГМАТЕК САРМАТ 3015-2 ідеально пристосований для експлуатації на шляхах України. Модель має повністю оцинковану раму, борти й днище з вологостійкої бакелітової фанери. Якісна світлотехніка, імпортна фурнітура і тягово-зчіпні пристрої служать г..
В стандартній комплектації призначений для транспортування універсальних вантажів, а з додатковою комплектацією заїздними трапами і такелажними петлями легко пристосовується для перевезення невеликих транспортних засобів, таких, наприклад, як квадроцикл. В комплекті з тентом забезпечить надійний ..
Відмінною рисою ПРАГМАТЕК САРМАТ 2515, як і всієї лінійки причепів ПРАГМАТЕК САРМАТ є висока якість комплектуючих і надійність конструкції. Для підвищення стійкості до корозії металеві деталі причепа обробляються гарячим цинкуванням, дно і борти виконуються з вологостійкої бакелітової фанери...
Причіп PRAGMATEC V0-2513 Любарт призначений для перевезення різноманітних вантажів, як в упаковці, так і сипучих.
ПОВНА МАСА
750 кг
ВАНТАЖНІСТЬ НОМІНАЛЬНА
550 кг
..
Відмінною рисою родини причепів ПРАГМАТЕК СКІФ є підйомна платформа з посиленим заднім бортом, який відіграє роль трапа. Така конструкція забезпечує універсальність застосування причепа. ПРАГМАТЕК СКІФ 3015-37 можна використовувати і як класичний легковий причіп, і як засіб для перевезення мотоци..
Відмінною рисою родини причепів ПРАГМАТЕК СКІФ є підйомна платформа з посиленим заднім бортом, який відіграє роль трапа. Така конструкція забезпечує універсальність застосування причепа. ПРАГМАТЕК СКІФ V0-3015 можна використовувати і як класичний легковий причіп, і як засіб для перевезення мотоци..