1 . Продавець гарантує , що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу . Комплектність виробів перевіряється при покупці.
2 . Гарантія на продані комплектуючі та вироби , за умови дотримання умов гарантії , має на увазі під собою безкоштовний ремонт комплектуючих і виробів протягом гарантійного терміну , зазначеного в нашому гарантійному талоні , або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту .
3 . Гарантія дійсна тільки за наявності правильно і чітко заповнених документів підтверджують купівлю (товарний чек) , і даного Договірної гарантійного зобов'язання , підписаного Покупцем , або фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями і розписом покупця.
4 . Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування , що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
5 . Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках :
- втрати гарантійного талона ( якщо виріб їм комплектується , крім виробів в OEM - поставці) , наявності в ньому записів або виправлень , зроблених не продавці ;
- неспівпадання серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні ( якщо виріб їм комплектується , крім виробів в OEM - поставці) ;
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих ; наявності механічних ушкоджень ( пом'ятості , відколи, глибокі подряпини , тріщини , сліди удару , вигин або перелом контактних ніжок , кріпильних місць і т.п.) , а також зі стертою маркуванням виробів , неразбочівимі серійними номерами ;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами ( розтину блоків , слідів пайки , слідів механічних пошкоджень на гвинтах , порушення гарантійних пломб , заміни деталей тощо);
- наявності пошкоджень , отриманих в результаті аварій , дії вогню , вологи , агресивних хімічних речовин , а також у результаті дій третіх осіб або непереборної сили ;
- з ознаками горіння ( прогар струмопровідних елементів , мікросхем , плати , корпусу , ін);
- наявності пошкоджень , викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів , комах тощо;
- несправності , що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням , комерційної експлуатації вироби побутового призначення , неправильної установці і підключенні , порушенні правил експлуатації , зберігання і транспортування , викладених в керівництві користувача);
- при неповній комплектації виробу , відсутності додається документації , драйверів , з'єднувальних кабелів , кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією ;
- а також в інших випадках , передбачених чинним законодавством України ;
6 . У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів , без урахування часу транспортування , в сертифікований Сервіс- центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності .
7 . Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку , якщо воно не може бути відремонтовано , на підставі висновку сертифікованого Сервіс- центру виробника. Термін гарант . ремонту , залежно від його складності , може становити 14 робочих днів , без урахування часу транспортування.
8 . Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо :
- Товар новий , тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання
Збережені:
* Повна комплектація;
* Ярлики ;
* Цілісність і всі компоненти упаковки;
* Заводське маркування